Τεχνολογία
ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗ
H Τεχνολογία μας
φέρνει μπροστά
Στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο της εφοδιαστικής αλυσίδας, η τεχνολογία αποτελεί καθοριστικό παράγοντα επιτυχίας
Στην Exelixis, επενδύουμε συστηματικά σε λύσεις αιχμής, διασφαλίζοντας τη λειτουργικότητα, τη διαφάνεια και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας. Η χρήση προηγμένων πληροφοριακών συστημάτων προσφέρει:
- Βελτιωμένη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ ομάδων και συνεργατών
- Αποτελεσματικότερες λειτουργίες και αυτοματοποίηση διαδικασιών
- Οργανωμένο δίκτυο εφοδιασμού με έξυπνη δρομολόγηση
- Διαφάνεια, παρακολούθηση και ιχνηλασιμότητα σε πραγματικό χρόνο



ΛΥΣΕΙΣ ΑΙΧΜΗΣ
ERP: Ο Πληροφοριακός
Πυρήνας της Exelixis
Η εταιρεία διαθέτει προηγμένο σύστημα ERP (Enterprise Resource Planning), που ενοποιεί δεδομένα από τα τμήματα χρηματοοικονομικών, λογιστικής, πωλήσεων και εμπορικών λειτουργιών.
Το ERP λειτουργεί ως πυρήνας επιχειρησιακής πληροφόρησης, διευκολύνοντας τη ροή πληροφοριών εντός της εταιρείας και ενισχύοντας τις συνδέσεις με εξωτερικούς συνεργάτες.
Το σύστημα περιλαμβάνει ισχυρό εργαλείο Business Intelligence (BI) για τη συγκέντρωση, ανάλυση και οπτικοποίηση δεδομένων, επιτρέποντας στη διοίκηση να λαμβάνει στοχευμένες και στρατηγικές αποφάσεις.


ΤΑΧΥΤΗΤΑ & ΑΚΡΙΒΕΙΑ
WMS
Tο WMS (Warehouse Management System) ή Σύστημα Διαχείρισης Αποθήκης είναι το λογισμικό που χρησιμοποιούμε για τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών των αποθηκών μας.
Το WMS βοηθά στη διαχείριση και παρακολούθηση των αποθεμάτων, των παραλαβών, της αποθήκευσης, της συλλογής παραγγελιών (picking), της συσκευασίας και της αποστολής προϊόντων.
Βασικές λειτουργίες ενός WMS:
- Παρακολούθηση εισερχόμενων και εξερχόμενων προϊόντων σε πραγματικό χρόνο.
- Διαχείριση αποθέματος ανά θέση αποθήκευσης (π.χ. ράφια, παλέτες).
- Υποστήριξη picking & packing (συλλογή και συσκευασία).
- Διαχείριση αποστολών και παραγγελιών.
- Ενσωμάτωση με ERP συστήματα και άλλα λογισμικά (π.χ. μεταφορικών εταιρειών).


CRM
Το σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) είναι πλήρως οργανωμένο και αυτοματοποιημένο στην Exelixis τόσο στις πωλήσεις, όσο και στο μάρκετινγκ.
Οι παραγγελίες καταχωρούνται άμεσα, χωρίς καθυστερήσεις, και οι πωλητές έχουν σε πραγματικό χρόνο εικόνα για τις ανάγκες και το ιστορικό κάθε πελάτη.
Με τη συστηματική αξιοποίηση της τεχνολογίας, η Exelixis προσφέρει στους συνεργάτες της απόλυτο έλεγχο, ταχύτητα και διαφάνεια σε κάθε στάδιο της συνεργασίας.
Το CRM βοηθά την ομάδα μας να:
- Ενισχύει τη συνολική εμπειρία πελάτη
- Συμβάλει στην αποτελεσματική συνεργασία του τμήματος Customer service και της ομάδας πωλήσεων.