Blog

Πως το e-commerce άλλαξε το τοπίο στα logistics

Την τελευταία δεκαετία, και ειδικά μετά την πανδημία του κορωνοιού, η αγοραστική συμπεριφορά των καταλανωτων άλλαξε ριζικά. Το e-commerce κυριάρχησε και σε άλλους τομείς που μέχρι πρωτίστως δούλευαν με παραδοσιακούς τρόπους. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρονικά μέσα, φέρνει την επανάσταση στα logistics και την εφοδιαστική αλυσίδα. Τι αναμένουν οι καταναλωτές από τις επιχειρήσεις; Οι […]

our truck fleet

Την τελευταία δεκαετία, και ειδικά μετά την πανδημία του κορωνοιού, η αγοραστική συμπεριφορά των καταλανωτων άλλαξε ριζικά.

Το e-commerce κυριάρχησε και σε άλλους τομείς που μέχρι πρωτίστως δούλευαν με παραδοσιακούς τρόπους. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρονικά μέσα, φέρνει την επανάσταση στα logistics και την εφοδιαστική αλυσίδα.

Τι αναμένουν οι καταναλωτές από τις επιχειρήσεις;

Οι καταναλωτές αναμένουν ταχύτερους χρόνους παράδοσης, χαμηλότερο κόστος και υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης. Το ίδιο φυσικά, χρειάζονται και οι εταιρίες από τους προμηθευτές τους για να λειτουργήσει η αλυσίδα.

Οι εταιρείες πρέπει να προσαρμόσουν τις παραδοσιακές στρατηγικές τους, και να ενσωματώσουν νέες τεχνολογίες και να επενδύσουν σε αποτελεσματικότερη οργάνωση μέσω έξυπνων συστημάτων, για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Ποιες είναι οι βασικότερες αλλαγές στα logistics και στην εφοδιαστική αλυσίδα εξαιτίας του e-commerce;

Οι σύγχρονες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου βασίζονται πλέον σε εξελιγμένα δίκτυα logistics και εφοδιαστικής αλυσίδας για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους.

Αυτά τα δίκτυα περιλαμβάνουν έξυπνα προγράμματα διαχείρισης , μηχανική εκμάθηση, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματισμό.

Το e-commerce αλλάζει τις μεταφορές και αποθήκευση των αγαθών ..

Μια μεγάλη αλλαγή στις μεταφορές και την αποθήκευση των αγαθών εξαιτίας του e-commerce είναι η στροφή σε μικρότερες και συχνότερες παραδόσεις.

Μέσω ψηφιακών συσκευών παρακολούθησης και έξυπνων τεχνολογιών αποθήκευσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας τους, και να ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα, με μείωση του κόστους, ελαχιστοποίηση των καθυστερήσεων και  μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των καταναλωτών.

Η αξία της πληροφορίας για το e-commerce!

Η χρήση μεγάλων δεδομένων και αναλυτικών στοιχείων, επέτρεψαν στις εταιρείες να έχουν καλύτερο έλεγχο των προϊόντων τους και να ανταποκρίνονται γρήγορα στις αλλαγές στην προσφορά και τη ζήτηση. Λαμβάνουν πιο έξυπνες αποφάσεις για τη διαχείριση των αποθεμάτων και του κόστους. Τα αποτελέσματα είναι πλέον όλα μετρήσιμα. Τα παραπάνω, με την προυπόθεση να έχουν ενσωματώση συστήματα διαχείρισης που μπορούν να ανταπεξέλθουν στο μεγάλο όγκο πληροφορίας.

Νέες ευκαιρίες για όλους όσους εξελίσσονται μέσα στο e-commerce..

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αλλάξει τον τρόπο που οι εταιρείες επικοινωνούν με τους πελάτες τους. Με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα apps και την ευκολία πρόσβασης σε αξιολογήσεις,  αποκτούν πληροφορίες που βοηθούν στην κατανόηση των αναγκών των πελατών τους πιο άμμεσα, εύκολα και ακριβή.  Η τελική εμπειρία των καταναλωτών βελτιώνεται και η εμπιστοσύνη τους αυξάνεται.

Όσοι εξελίσσονται και ακολουθούν τα νέα δεδομένα, έχουν  περισσότερες πιθανότητες για αφοσιωμένους πελάτες.

Θέλετε και εσείς να αναβαθμίσετε τις υπηρεσίες σας;

Μήπως ήρθε η ώρα να επανεκτιμήσετε τον τρόπο που δουλεύετε;

Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ